Karadeniz61 6tane dişimiz var bugün diş jeli kullanmıyormusun kullansana güzel uyur falan dediler, bu saatten sonra gerekli mi sizce hiiiç kullanmadım ben
Deletedmom0099 Karadeniz61 asıl ordan sonra lazım 😂 azılar köpekler cok zor cıkıyor ama jelden ziyade tetagil alın o daha etkili
Karadeniz61 Gizoooo bana da zeytinyağ karanfil yap dedi hep öyle yaptım kullanan biri de öyle diyince acaba dedim
Gizoooo Karadeniz61 bende denedim karanfili çok aramadı bizde belki karanfili az koymuşumdur ama doktorumuza gidince sordum asla dedi kullanma bir daha ağladım yapıcak bir şey yok dedi😅 bizim doktor ilaca çok karşı gerekmedikçe asla ilaç vermiceksin diyo ama zorda kalınca verdim napıyım
Karadeniz61 Gizoooo bizimkide o şekilde bugün yazdım iki tane önermiş eczacımıza da danışıp alacam bakalım 😁