İyi akşamlar herkese
17 ocakta yani 13 gün önce su çiçeği aşısı yaptırdım kızıma. Sağ koldan yaptılar ancak kızımın kolundaki şişlik ve morluk hiç gitmiyor ve sağ kolu hala taş gibi aşı yapılan yer ve çevresi (ceviz büyüklüğünde bir kısım diyeyim) hala taş gibi sert
Su çiçeği aşısı sonrası bu durum ne zaman geçecek? Doktorumuz birkaç güne eski haline döner dedi ama dönmüyor endişeleniyorum artık. Sizin de mi böyle oldu.?