Herkese iyi akşamlar güzel annelerim sizlerden dua bekliyorum. Bebegimle covid geçiriyoruz ben biraz toparladım ama onun ateşi hiç düşmüyor hep 37 38 lerde seyrediyor 4 saatte bir dönüşümlü calpol ve dolven kullanıyoruz. Bogazi da kızarık muhtemel ondan hic durmuyor hic keyfi yok bebeklerde çok zormuş :( bu süreci geçiren anneler neler yaptiniz nasil atlattınız ? Allahım şifa versin bütün yavrulara tüm gücümle moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama o öyle halsiz baygın yatinca çok kötü oluyorum ☹ 7 bucuk ayligiz bu arada tavsiyelerinize ihtiyacım var