DenizSerap bnde 4 aydır dyet yapiyorm 50kiloya düştüm bizdesaframin toparlanması ni bekledik ameliyat için atakdan dolayı duvarı çok kalın yanlış keseriz kapalida dediler bnde cok dkkkat ettin yememe sadece yağsız çorba ve haşlama yedim 4 ay boyunca sonunda oldum ama şimdide sanki hiç bitmicek iyileşmek gibi hissediyorm bide oğlumda hastalandı yokugumd vücudu kıpkırmızı alerjisi vardı hepsi artmis sürekli ağlıyor mahfoduk keşke olmasaydım da haşlama yemeğe devm etseydim dedim en son