Ygtays Kızlar oglum cuma günü 18 aylık olacak bıngıldagın ın bu aya kadar kapanmıs olması gerekiyormus ama az da olsa hala acıklık var böyle Bi durum yasayanlar bilgi verebilir mi lütfen
Ygtays MelekSubasi cevap İcin tesekkür ederim🙏🏻 uygulamanın bilgilendirme kısmında okudum da 12 18 aya kadar kapanmıs olması gerek eger kapanmamıssa doktor tahlil isteyebilir diye sıkıntı mı olur diye tedirgin oldum geceden beri kontrol edip duruyorum hafif de olsa var acıklık normal yani🙄
Ygtays Elenor tesekkür ederim🙏🏻 uygulamada biyokimyasal tetkikler hipotiroidi d vitamini eksikliği falan okuyunca tedirgin oldum
Elenor Ygtays 24. Aya kadar normal diye duydum hep.içinizin rahat etmesi için çocuk doktoruna gitmeniz iyi olur. İnşallah bir şey çıkmayacak🌸🙏🏽🌸