Mavi_deniz Kızlar benim gibi diyette olanlar 😂 kalori hesaplaması yapmak için kullandığınız memnun olduğunuz bir uygulama var mı Ben “yazıo” kullanıyorum ama bazen hesaplaması yanlış olabiliyor
Hep_mi_uykusuz Mavi_deniz Ben uygulama indirmeden diyet yapmistim.Baya da vermistim.Kalori acigini da az yiyerek yaptim.Ama simdi yapamiyorum😏
Mavi_deniz Ipegim bende onu kullanıyorum ama bazen hesaplamada yanlışlık yapıyor mesela kıymalı yemekler daha kalorili olması gerekir diye düşünüyorum ama bugün ben bezelye yemeyi girecekken gördüm kıymalı bezelyenin kalorisi daha düşüktü
Mavi_deniz Hayallerhayatolsa evet faydası var diye düşünüyorum çünkü eğer yapacagım yemegin yemegin kalorisi fazlaysa başka alternatif yemek yapyrm kendime ve gün içinde kilo vermek için almam gereken koliriden daha az kalori alıyorum daha çabuk kilo vermeye yardımcı oluyor
Leylaa_ Mavi_deniz Diyetisyenim kalori hesabı yapma demişti bana onun yazdıklarını yedigim icin o hesapladı galiba 😂
Ipegim Hayallerhayatolsa hayır ücretsiz siz bakmalısınız kalorilere orada hepsi doğru değil ama çok yakın değerlerde giriyorum ben birkaç yerden bakıp giriyorum sonra da yediğim şeyler tekrarladığı için önceden kaydedilmiş oluyor tekrar bakmama gerek kalmıyo
Mavi_deniz Hayallerhayatolsa hayır ücretli degil sadece uygulama içinde bazı özellikler var onları da kullanmak isterseniz üyelik gerekiyor ama kalori takibi ve ictiginiz su miktarı takibi üyelik gerektirmiyor tekrar uygulamaya giriş yapın isterseniz