TheBaby Bence bahsettiği şeyi yanlış anladınız. Ben de formül mama veriyorum ama tadı tabiki tadsız değil. Bebeklerde tatlı şeyleri tadınca tadı olmayana pek yanaşmıyor. Benim bebeğim de çorba ya da sebzeyi zorla yiyor çünkü tadı yok ama meyve veya mama ile tadlandırınca yiyor.