Portakallikekk1 Arkadaşlar sezeryanla doğum yaptm. Ama 1 hafta sonraki kontrole gidemedim üzerine sıvı geçirmeyen bant var hastaneye gitmeden kendim çıkarsam olur mu acaba gitmeyen varmı benim gibi
Cihangiriinannesii Portakallikekk1 Dikişlerin ve rahmin durumuna bakılması lazım gitmeniz gerekiyor mutlaka. Dikişler iyi durumda değilse banti yeniliyorlar bende öyle olmuştu o yüzden kendiniz cikaramazsiniz malesef
Ipekoz Portakallikekk1 ben de kendim çıkarmıştım ama kontrole gitmeniz lazım dikiş ve rahim kontrolü yapılması için
Littlebird Portakallikekk1 ben kendim çıkarmıştım ama doktora gidin mutlaka hem dikişleri hem de rahmi kontrol ediyor
Milena11 Portakallikekk1 çıkarabilirsiniz onda sımıntı yok ama mutlaka gidin kanaa olabilir içerde rahim toplanmamış olabilir allah korusun ameliyat bu basit bişe değil
Portakallikekk1 Denizcannn yaaa bende gidemedim malesef çağırmıştı ama. Evde çıkarsam birşey olur mu diye bilemedim bir kaç gün sonra olmadı çıkartırım
iki_tospik_annesiii Portakallikekk1 niye o kadar kaldı baktınız bende 14 gündür doğum yaptım doğum yaptığımın ertesi günü hemşire gelip pansuman etti ve çıkarttı bandı bir daha da yapıştırmadı
Portakallikekk1 iki_tospik_annesiii benimde ertesi gününe hemşire gelip kontrol etti sonra tekrar bant yapıştırdı hani duş falan almak istersen diye dedi.
iki_tospik_annesiii Portakallikekk1 benim yapıştırmadı cnm zsten ben 8 gün hastanede yattım bebeğimde enfeksiyon var diye orda duşumuda aldım bir sıkıntı olmadı
Leylaa_ Portakallikekk1 Ama o şimdiye çıkması lazımdı terleme yapar enfeksiyon olur ben eve geldim duş aldım çıkartmıştım doktorum öyle dedi 1 hafta çok uzun bir süre hemen randevu alın gidin rahimin durumuna da bakıyor çünkü
Nefeess Portakallikekk1 1 hafta sonra doktorum çıkardi ama ben de rahim kontrolü olmadı sadece dikislere bakıp neler yapıp yapmamam gerektiğini söyledi