Meralolen canım aynısını yaşadım 13 martta doğum yaptım ıkınmaya bağlı hemoroid oluşmuş doktorum ilaç yazdı ve krem verdi ama bende pek işr yaramadı bir yakınım duş alırken iyice çok sıcak da olmıcak çok soğukta olmucak suyla iyice yumuşat sonra krem yada vazelinle popondan ittir ve poponu sık dedi çıkmasın diye yaptım işe yaradı ayrıca kabız olmamaya dikkat edin olunca tekrar çıkıyor aynı işlemi yapmak zorunda kalıyorsunuz maalesef geçme gibi bişey yok doktorlar uygun görürse ameliyat yapıp alıyorlar