Bebeğim 11 aylık ve alnını TV ünitesine çarptı. Şişti alnı. Krem sürdük buz koyduk doktoruna yazdık 24 saat gözlemle dedi. Bulantı kusma ne bileyim farklı bir durum yok beşte uyudu 1 saat sonra uyandı tekrar uyudu emip sizce uyandırmalımıyım ? Agrı kesici verdim ve hirudoid krem sürdük.