Tostikim
Bebegini takip ediyorsan basina hic bir sey gelmez. Takip etmeyen anneler yaisyor bunu genel de.. Olasi bir durumda sen zaten yanindaysan kontrolu ele alirsin.👌🏾 Ben 10 aylik oldu hala daha yanindayim. 7 aylikken bindirdim, 10-15 dk her gun.. Suan emekliyor, siraliyor vs ellerini birakiyor, yurumek icin denemeler yaptigi icin istesemde binmez zaten. Bu tarz olaylar oldugu icin de doktorlar onermiyor haliylen.