laliko35 kızım 8 aylık b12 sı düşük damlaya başladık ama dr kıyma da vermemi söyledi çorbalara koyuyorum asla yemek istemiyor ağlıyor napabilirim
tekboynuzluat laliko35 çorbayla değil de pütürlü yemekle yedir. Çorba sıvı olduğu için kıyma ağzına direkt geliyor o yüzden yemiyor olabilir.
agustosbocegim laliko35 hiç sorma benimkide yemiyor çorbaya kattım çorbayı iciyo az çok ama kıymayı hiç ağzına almıyor
Kaan01 laliko35 haftada 5 gun et 2 gun balik yedirdim butun degerleri cok iyi olmistu doktor demisti zaten
sokomel kıymayı yağsız ve çift çektirirseniz suda açınca neredeyse yok oluyor. bi deneyin bence. ama sıfır yağ olacak. ve suda çatalla iyice çırpacaksınız. o şekilde çorbada ağzına gelmez.
laliko35 sokomel zaten öyle yapıyorum. gene de tadından mi kokusundan mi anlıyor bilmiyorum ağlıyor tukuruyor
laliko35 agustosbocegim bi arkadas yazmış da yarın patates haşlayıp karıştırayım inşallah öyle yer sizde deneyin 🙏
Birceninannesi laliko35 çift çektirin kıymayı evde de haşalayıp tekrar robottan çekin o şekilde yok gbi oluyo zaten
nilhande laliko35 köftesini parça parça yapıp mama sandalyesinin tezgahına koyuyorum. Döke saça kendi kendine yiyor. Ben 3 mini köfte koyuyorum, totalde anca birini yemiş oluyor, gerisi ziyan maalesef ama en azından yiyor. ☺️☺️
cocomelon33 laliko35 benimki de çorbaya koyduğum zaman çıkarıyor ,köfte yapıyorum yemiyor ne türlü yiyecek bilmiyorum 🤷🏻♀️
Muhasebeciana laliko35 o aylarda benim kizimda yemiyordu blenderdan cekiyodum bende corbasinin icinde ki kiymalari baska turlu yediremiyordum simdi kofteyide yiyor bugun sabah kofte yaptim mesela ondan kaldi corbasinin icine o kalan kofteleri ufalayip attim onuda corbayla yedi. Alistikca az az blender yapmaya baslayin henuz tam bide cigneme refleksi gelismedigi icin yemek istemez ben kizima oyle alistirdim
MelekSubasi laliko35 Köftesini deneyin yada kabak olur başka bir yemek olur bu şekilde deneyin vermeyi.
Hilalse laliko35 benim oğlumun kıyma yediği tek şey sulu köfte patatesli havuçlu yapıyorum güzel eziyor kapa şekilde yiyor