glsma06 Bebegim 4 ay 6 gunlik dun sunnet oldu ancak sunnet kulodu aldik sonrasinda hep ustune cikti cisi beline kadar doktoe da kulot kullanin dedi ama ben careyi bardak kapama da buldum skntı olur mi bardak kapatsam yoksa sunnet kulodu kullanayim mi sunnet kulodunun cisi disari cikarmamasi icin neler yapiyorsunuz kizlar
Semrasvs glsma06 bende bardak alt kısmını kestim geniş tarafini pipisine değmesin diye bir numara bez aldım normal bağladım
deryakadri glsma06 ben 2 aylıkken yaptım 3 gün açıktı canım çiş geri gidip yakar pipi ve nemlendirir geç iyileşir etrafa içesin ne olursa olsun yeter ki iyileşsin dedim İnan evet halı ufal tefek örtüler kirlendi ama canı sağolsun 3 günden sonra normal bez taktım çık şükür krem ağrı kesici öyle öyle iyileşti
Hilalkaradeli glsma06 2 buçuk aylık sünnet oldu bezi ve pijamasını büyük giydirdim sık altını açtım bi sorun yaşamadım sünnet kilodu da kullanmadım bardakta ama genel bardak kullanıyor kullanabilirsiniz bez büyük takın ama
ilknur-3 Ben 34günlükken yaptırdım. Bardak kullanmadım sık sık altını değiştim ve bezde pipisini geldigi yere zeytinyağı döktüm
ilknur-3 deryakadri işemesinin iyişleştirdigini biliyorm htta sünnetten 3gün sonra tuzlu suya oturtmamızı söyledi doktor. Şişliğini filan alıyor
glsma06 deryakadri acik birakmami bir kac kisi soyledi aslinda ama doktor soylemeyince yapmadim canim ortamin pislenmesi sknti degil zaten tenizlenir yeter ki cabucak iyilessin bize 3 gun sunnet kulodu takin dediler
glsma06 Semrasvs aynen baktim gece sunnet kulodubun ustunde buyuk bez baglamama ragmen hep islanmis bebegimin ustu 2 kez boyle olunca iptal ettim bende kulodu canim
glsma06 Pembekurdela Hilalkaradeli bezi normalde 4 kullaniyorum 6 numara aldim bardaktan dolayi insallah cabucak iyilesir cok tesekkur ederim canim 🙏🏻
Merve_08 Pipisinin değeceği yerlere bolca vazelin sürün bardak ya da külot kullanmanıza hiç gerek yok hem beze vazelin sürdüğünüz yerler çiş tutmuyor hemde bebişinizin pipisine iyi geliyor bende oğlum üç aylıkken yaptırmıştım sık sıkta altını değişirseniz hiç bişey olmaz Allah ın izniyle
Ozlemdursun16 glsma06 7 aylıkken yaptırdık sünnet bende en kolayını bardakta buldm kesiyoduk karton barsağı her alt değiştirmede kantoron yağı mustela pişik kremi bolca sürüp temiz bardağı koyup kapatıyodum çok rahat ettk
glsma06 Ozlemdursun16 bize ilk 3 gun sadece batikon surun 4. Gundeb itibaren de verdigi kremi surun dedi daha 2 gun oldu bakalim cok tesekkurler canim
1tosmik1anne glsma06 Bardak kullanın bence, ben bardak koydum her bezde sık sık değiştirdik, belki 4-5 gün kullandım tam hatırlamıyorum, yara gözüme iyi gelene kadar koydum bardağı. Aslında zaten belli oluyor , gerek kalmadığı anlaşılıyor sonra.
glsma06 1tosmik1anne bize kulot bezi 3 gun kullanin dedi bardagi da ona gore koyayim dedim olmadi biraz daha uzatirim cok tesekjurler canim
MSYAC glsma06 canım bende 5 aylıkken yaptırdım bardak kapadım çünkü çok hareketli bı çocuk ayağı degdikce ağlıyordu bardak kapattım bezini büyük bez taktım sonrun olmadı 1 haftada iyileşti ağrı kesicide icirmedim hiç bu şekilde çok rahat oldu benim için bir sıkıntı yaşamadım ama doktoruna sor istersen canım
MSYAC glsma06 5 gün kapasan bile yeter sonrasında verdikleri kremi beşe sur pipisine sur bağla bezini geçmiş olsun canım.
Mi-Mi glsma06 18günlükken olduk sünnet ne bardak ne külod hiç birini yapmadım doktorumda kesinlikle önermedi.Direkt bir numara büyğk bez alın onu takın dedi bir numara büyük kullandım iki üç gün okadar.bardak kesinlikle yapmayın o idrarı ile iyileşecek korkmayın ztn bir gün sancısı oluyor geri günler normalde dönüyor sadece bezi baglarken pipisnin gelecek yerine zeytinyagı sürün
Pembekurdela glsma06 bende yaklaşık 4 hafta önce yaptırdım. Bardak kapayıp bez bağladım. 1 hafta içinde iyileşti. Ameliyattan sonra doktor bardak kapayıp vermişti bize. Sürekli bardak kapatın dedi çok kolay oldu. Tavsiye ederim sünnet külodu olmaz bence çok küçük daha 4 aylık bebek nasıl giysin sünnet külotunu büyük gelir. Sen bardak kapat üstüne de bezle 1 hafta içinde iyileşir.
glsma06 Pembekurdela bize sunnet kulodunu 3 gun kullan demisti o yuzden bardakla devam ediyorum bugun 3. Gunumuz cok tesekkuler canim