Portakallikekk1 Arkadaşlar bebeğim işitme testinden geçemedi evde ne ses olursa olsun hiç irkilmişti normalde bebekler 5 günlük bebek yani seslerden irkilir mi ??
333 Portakallikekk1 irkilir canm Sesi duyar biz hastanede ilk gece kaldığımızda BİLE kapı açılıp kapanırken korkup kollarını kaldırıyordu. Benim bebeğim 3. Günü testten geçmişti kulağında amniyon sıvısı kalmıştı sonra geçti testten sizde de belki böyle bir şey olmuştur
amansallagitsin Portakallikekk1 sıvı vardir kulaginda bizimde gecemedi dogdugu zaman yaptiklarinda 1 hafta sonra tekrar cagirdilar o zaman gecti
Portakallikekk1 333 333 amansallagitsin Asya2 Ogretmen_anneeee Arkadaşlar size birşey sormak istiyorm bebeğin şuanda seslere tepki vermemesi vs , işitme testindende gecemedik 5 günlük iken yaptırdık. Acaba doğduğu hafta erkendi diye olabilir mi yani 37+5 de doğdu bebeğim. Normalde 40 haftada doğuyorlar ya acaba bununda etkisi olabilir mi kafam çok karışık 10 15 gün sonra tekrar yaptiricaz ama günler zehir oldu resmen üzüntüden
Portakallikekk1 amansallagitsin aslında evde mesela telefondan müzik açıp onun takımında açınca hemen irkiliyo uyurken yani duymasa irkilmezdi heralde diyorum. Ben banyo da yaptırmadım aslında hani kulağına sıvı kaçmasın diye ama testen geçmedi de yani ev de ki seslere irkilmiyo sadece
Portakallikekk1 Asya2 yani ben götürdüğümde yıkamamıştım bebeği daha sıvı kaçmasın diye. Evde telden müzik açıp ona yakın açıyorum actigim gibi hemen irkiliyo kaslarını catiyo yani.
Ogretmen_anneeee Portakallikekk1 canım testten 3. Gün geçti hemşirelerin girip çıkmasına bile sıçrıyordu . Elleri havaya kaldırırdı . Sıvı kalmıştı kulagında ama duyuyordu
amansallagitsin Portakallikekk1 bizimde oyleydi merak etmeyin tekrar yapilicak o zaman gecer ancak 4 gun banyo yapmamasi lazim test olcagi zaman dikkat edin
Portakallikekk1 amansallagitsin peki evdeki seslere tepki veriyormuydu. Mesela uyuyor biz konuşuyoruz ediyoruz yanında hiç tepki vermiyo hani kafasını falan çevirip etmiyo yani. Daha adapte olamadı heralde sürekli uyuyor çünkü diye düşünüyorm sizde oylemiydiniz
amansallagitsin Portakallikekk1 haftayla alakasi yok merak etme gecicek benim bebegim dogdu ikinci gun test yaptilar gecemedi sivi var dedi doktor sonra bi hafta gecti aradan gittik gecti mesela ses olunca irkiliyorsa duyuyor merak etme bi daha gittiginde gecer testen ancak 4 gun banyo yapma ole git
Buketpoyraz Portakallikekk1 bende 37dw doğurdum aynı sorun bizdede çıktı ama sonra düzeldi testten geçti
Prensesimmmm1 Portakallikekk1 benim kızım hastanede çıkmadan yapılan işitme testini geçmişti. Ve eve geldiğinizde her seste irkiliyordu kapı sesinden çok rahatsız oluyordu
Irmakprensesinannesi Portakallikekk1 benim kızımda başta geçemedi 15 gün snra tekrar test yapıldı geçti mesela ama benim ki premeture kucuk doğmuştu o yuzdne
Buketpoyraz Portakallikekk1 bizimki 7. Günde testi geçti o da 3 4 defa farklı metaryallerle yapmalarına rağmen , belki kulagında kir veya sıvı falan birikmiştir eğer öyleyse yakında düzelir inşallah