Merhaba arkadaşlar bu zaman da yatırım yapmak inanın çok zor herşey almış başını gitmiş .az olsa da aylık yatırım amaçlı biseyelr yapabiliyor musunuz.ev araba almak gibi.yada ufak ufak birikim.aylik çok az arttırmaya çalışıyoruz ne yapabiliriz diye düşünüyoruz fikri olan var mi