9 aylik ikizlerim var esim ve kayinvalidem covid pozitif. Ben test vermedim ama bogaz ağrısı sea kısıklığı bikac gundur mevcut muhtemelen ben de pozitifim. Ilk bebisler hastalandi ateslendiler. 9. Ay asisina bağlamıştım ama sonrasinda eşimde ve bende semptonlar başlayınca test verdik ve pozitif geldi. Bebeklerde suanda görünürde bisey yok burunlari tıkaniyor sadece sf le açıyoruz öksürükleri bikac kez oldu pekmez verdim suanda yok öksürükleri. Benim sesim kısıldı boğazım agriyor ve halsizim.
Neler yapmalıyım hem kendim hem bebeklerim icin önereceğiniz bisiler var mi. Bebekleri doktora götürmedim suanda durumlari iyi diye. Neler yasarlarsa götürmeliyim doktora. Tecrubelerini paylaşırsanız cok sevinirim