BenMathilda Melekannesiiiii Eylülü severim. İstanbuldaki Eylülü. Hafif serin akşamlarini. Karakoy de bir başka oluyor o zamanlar. Kokusu bile farklı sanki eylülün..
Denizzz88 Melekannesiiiii oldum olası en çok mayıs ayını severim hem kendim doğdum bebeğimide mayısta doğurdum tam yaz sıcağı degil güzel bi bahar havası var mayıs geldi mi çok mutlu olurum onun dışında bide yaz aylarını seviyorum kış insanı değilim e bide izmirde yaşıyorum tabi onunda etkisi vardır 😊
bebeksibiriyim Melekannesiiiii kesinlikle Nisan 😍 Ne yaz ne kış.Kıştan çıkış yaza giriş hava bi serin bi ılık tuhaf hissi var 😍
unkurabiyesii Melekannesiiiii benimde Nisan :) nisanda evlendim, nisanda doğdum , kızımda nisanda doğdu :) kutsal Nisan ayı :)
Simra Melekannesiiiii nedense Ağustos la mayis ayini cok seviyorum Ağustos un nedenini bilmiyorum ama mayista oglum dogdu
KaanAnnes Melekannesiiiii en sevdiğim aylar sırayla :) evlilik yıldönümüm Ağustos 💃🏼👩❤️👨 en sevdiğim bir diğer ay , oğlumun olduğu ay Ocak 👼🏻 birde kendi doğum günüm Mayıs 😂
Masal_m Melekannesiiiii yaaa kızımın doğduğu ay 😍 önceden benim için bir anlamı yoktu ama şimdi bende çok seviyorum nisan ayını 🌸
ssari1903 Melekannesiiiii Eylül ayını çok severim gelmesini dört gözle beklerim sırf eylülü seviyorum diye düğünümü Eylül’de yaptık o kadar seviyorum 😂😍
Fatma69 Melekannesiiiii şubat 28 çektigi için 🤣eşim erken maaş alıp banada harçlıgımı erken veridgi için 🤣