Elifinannesiburak bizimde öyleydi arada bi sarıydı bazen yeşil doktorumuz sütün yağlı kısmını tam olarak almadığı için yeşil olur , birde anne yeşillik tükettiği süre vaktinde yeşil olur demişti . Ön süt sulu son süt yağlı olur bebeğin tokluk hissi veren aslında son süt demişti . Emzirmeden önce 3 dk sütünüzü elle sağın öyle verin sonra kakasına bakın sarıysa demekki sütün yağlı kısmını almadığından yeşil. Doktorumuz böyle gözlemle demişti bana bende 3-4 dk sağdıktan sonra emzirmiştim emzirme sonrası kakası sarıydı .