zeynepsi Asenaizm öyle mii, biz de bugün Dilek hanıma gittik bilmiyorum iyi gibiydi sanki Ahmet bey nasıl acaba
Asenaizm zeynepsi Biz de arkadaş tavsiyesi üzerine gitmiştik. O zamanlarda Cenk Teker Tıp Merkezindeydi bir kaç hafta öncesinde Anadoluya geçti.
Stunas Anadolu hastanesi berbat ne zaman gitsem çözüm bulamadım. Bebeğim 4:5 aylık covid olmuş bır hafta boyunca 3 doktor anlayamadı. Hele acile hiç gitmeyin cocuk doktoru var diyorlar belkin diye biri aslında pratisyen hekim
Stunas Asenaizm evet gittim ben de memnundum ondan ancak sürekli kan testi isteyip durdu ondanda vazgectim artık
Cnresr Kolon da Hakan bey var oğlum doğduğundan beri gidiyoruz çok memnunum ek Gıda da çok yardımcı oldu her sorduğuma cevap veriyor telefon numarasını falan veriyor
Istanbul01 Sonunda silivri annelerini buldumm kızlar bizde 1 yıldır burdayızzz. Bende çocuk doktoru arayışındaydım ama buldum artık o doktora götüreceğim🤗 dr ahmet köse 😊