bsclk77 Oğluma 16:30da 5 damla biogaia veriyorum ben verdim , eşimde ben vermedim sanıp 5 damla daha vermiş bir şey olur mu ? Daha önce yaşayan var mı ? Zararı var mı ? Panik oldum yardım lütfen, oğlum 2 aylık
Kadifemsii bsclk77 bişey olmaz canım. Bikere benimde başıma geldi daha çabuk etki etti sadece ama dikkat edin devamlı olmasın bağırsak düzenleyici derken düzeni iyice bozmasın
Prensimmm52 bsclk77 yok canım olmaz bir şey sadece biraz fazla çalışır bugün bağırsaklar bol bol kaka yapar 😀
Avci-1 bsclk77 birşey olmaz merak etmeyin. Biz bazen sabah akşam 5er damla veriyorduk Dr tavsiyesi ile bir sıkıntı yaşamadık ☺️
bsclk77 Kadifemsii nasıl korktum ya , teşekkür ederim yok yok bir daha hep ben vereceğim zaten eşime söyledim bi daha sen verme ben takip ediyorum diye , o da ben işe daldım unuttum sanmış , oh içimi rahatlattınız çok çok teşekkür ederim 🥰
bsclk77 Prensimmm52 ay sağolun ya o kadar panik oldum ki yani ne yapacağımı şaşırdım bugünde paZar nöbetçi eczaneye sorcaktım o da çok uzakmış iyiki bu uygulama var :)