yagmurtpl Doğum yapalı 1ay oldu, 8-10 kg kadar fazlam var, diyetisyene gidip sağlıklı bir şekilde hem kg verip hem emzirmek istiyorum, gidenler var mı tavsiye ediyor musunuz?
Dilekdoruk yagmurtpl bende gidiyorum kesinlikle tavsiye ediyorum .fito milk diye bi çay var diyetisyenim sütte sıkıntı olmasın diye onu kullandırdı.eski halime döndüm🙏😂
KaSeAy yagmurtpl Simdi gitmiyorm ama hamilelikte cok kilk almaktan korktum kontrollü kilo almak için gittim tavsiyelerine uydum ve sadece 12 kilo aldm. Kesinlikle öneriyorum
Minimee Hacerk yaa ben de gittim net liste vs veremem emziriyorsun dedi. Biraz açar msnz nasıl beslendiniz vs?
Hacerk Minimee benim diyetisyenim eve kendisi yemek gönderiyor. Beslenmemde bir düzen oluşturdu. Sütümde azalma hissedersem söylüyorum ona göre artırıyor. Sürekli iletişim halindeyiz. Bu şekilde hem yağdan hem de olabildiğince hızlı gidiyor kilolar. Zaten yerleşmemiş kilo olduğundan vermesi de daha kolay. Ama emzirmek çok başka bir boyut. İlk hafta süt gerçekten azaldı çünkü çılgınlar gibi yemek yerken birden az öz yemeye başladım ve benim en büyük hatam olan atıştırmayı kestim. Ama şimdi 3. Haftam süt gayet yeterli alıştım bu duruma çok iyi gidiyor üstelik 7 kg verdim bile size de kolaylık diliyorum
Tubutubu Emzirirken diyet yapmak cok mantikli hem emzirirken cok kalori yaktigin icin cabuk kilo veriyosun hemde sebze yesillik su ağırlıklı beslendigin icin sütün çok oluyo ara öğünlerde yediklerinde zaten süt yapiyo ben bu sekilde bi bucuk haftada 4.5 kilo verdim ac kalmadim hiç
yagmurtpl KaSeAy evet ben de gidicem şansa bırakmicam zaten lohusa psikolojisi Bi değişik bari kg verip daha iyi hissedeyim 😅