Oğlum 3 ay 9 günlük bu 12. Hafta atağı birkaç gün önce bitti.Ama şuan ne doğru düzgün emiyor ne de uyuyor . Gece gazı oluyor hadi o yüzden uyumuyor ama gündüz de uyutuyorum 10 dakika sonra kalkıyor zaten kısa kısa uyuyordu. Ve aşırı huysuz , her şeye ağlıyor mız mız . Kucakta gezmek istiyor . Bu korkutucu 4. Ay atağına mi girdik ne oldu anlamadım. Bizim gibi olan var mı ? Neler yapıyorsunuz bebeğiniz için