Minisin_annesi Kadın doğuma randevu alayım dedim 160 tl ücret dedi şok oldum belki bazılarına göre normal gelecek ama en son 90 tl veriyordum ya geçen sene hatta 🙄bide randevuyuda tam vermiyor gitmeden önce arıyacakmışım çagırırsa gidermişim net saat vermiyor çıldırdım ya paramızla bile rezil oluyoruz 🙄sizin oralarda ne kadar kızlar ücretler merak ettim 😒
KadersizMelek Minisin_annesi vallahi ben 200den aşağı gitmedim hiç, en son profa takiplendim oda 265₺ydi yani hayat pahalı😊
Lulemom Minisin_annesi hamileyken 300₺ di, geçen ziyarete gidelim dedik. Beklerken sekreter kadına muayene 400₺ dedi. Ona da mı zam gelmiş dedik 😄
cemreninnannesii Minisin_annesi 210 tl en son gittiğimde bazen git devlete diyorum ama inanır mısın devlette şans meselesi iyi olan var kötü olan daha çok çocuğu başından atmak için yer arıyorlar
Eymenimm34 Minisin_annesi 1 ay önce spiral için gittim bende 150 muayene 350 spiral 500 ödedim çıktım şaka gibi ..
Minisin_annesi KadersizMelek ama yazık günah değil mi çok pahalı gerçekten insan acıyor. Devlete gitsen insan muamelesi görmüyoruz yani illa biyerden çıkacak 😒
Minisin_annesi Lulemom onlarda biliyor devlette rezil oluyoruz sonunda özele gideceğimizi o yüzden kendilerine pay çıkartıyorlar vicdansızlar
giizzo Eymenimm34 sizinnyine iyiymiş ben spiral taktıemaya gittim ay başında muayne 190 spiral 750 TL verdim şaka gibi ama gerçek
Dimitrina_kovaceva Minisin_annesi 200 TLden aşagı yok hatta bi bebeğe baktırdım kalça ultrasonu çektirdim 2 ay önce 500 liradan fazla gitti . Muayene olmaya gittik sadece doktor bakıyor kilo boy vs bide normal işte bebek takip muayenesi bir şey de yapmadı 10 dk baktı 200 TL verdim 🥲
Srpslk Minisin_annesi hangi şehirdesiniz? Yine iyiymş gecen sene hamileyken bu zamanalr giderken 180 tl ödüyordum şimdi ne kadar Allah bilir
Irmakk1 Minisin_annesi aradan bir sene gecmiş bu kadar artması normal değil mi herseye bi dünya zam geldi zaten
Minisin_annesi Irmakk1 hastanelere neden zam yapıyorlar kızdığım nokta bu sonuç olarak biz oraya keyfi gitmiyoruz devlet hastaneleri var oraya da gidebiliriz ama diyelim ki çok önmli ciddi bi hastalığımız var insanlar nasıl gidecek özele yazık değil mi
Deletedmom78654 Irmakk1 2 katına çıkmış fiyat nerdeyse ..öyle bir hale gelindi ki zamlar artık noemallesiyor insanların gözünde. Ama hiç normal değil
bulut22_ Minisin_annesi o insanlar da geçiniyorlar oradan para kazanıyorlar o kadar yıl okuma uzmanlık normal bence . devlette doktor kalmadı ki şiddet zor şartlar nedeniyle meslegını cok seven doktorlar bile istifa ediyorlar devletten
Kirmizisaclibayan Ben Ocak 2020 de doğum yaptım , en son kontroller 100 TL idi. Şu an tekrar bebek bekliyorum, aynı hastanede 290 TL ücret. Gerçekten çok çok fazla.
Minisin_annesi Kirmizisaclibayan kız ben önce 70 verdim bu zamanlarda yaza geçtikçe arttı en son 100 oldu ağutos ayında ama sigortam var diye 90 tl veriyordum
Dimitrina_kovaceva Minisin_annesi aynen de öyle ama çocuğumu devlet hastanesine götürmek istesem randevular full dolu 15-20 gün sonraya anca çıkıyor o da zorrrrr
Seda_nur74 Minisin_annesi bende en başta özele gidiyordum hamileyken 250 TL veriyordum sonrasında beni riskli bölüme yönlendirdiler oradada 380 TL’yi sonrasında cam sakuraya gitmeye başladım avcılar acıbademde detaylı ultrasonada 1750 verdim
Minisin_annesi Seda_nur74 afedersiniz ama ohaa bide her muayenede kan ver tahlil yap bunlarında ücreti alınıyor yazık
Srpslk Seda_nur74 yuhh diyorum şaştım kaldım o detaylı ultrasonda kac saat baktılar bari heralde cocuğun bi senelik muayenesini yaptılar😱 şaka gibi valla şaşırdım Allah yardımcısı olsun ödeme gücü olmayan insanların