Kızlar burda geçim zor fabrikada çalışmak istiyorum yabancı ülkede maaşlar nasıl geçim varmi lise mezunuyuz burdan gitmek istiyorum hiçbirşey yapamayız türkiye yi batırdılar hiçbirşey alamıyoruz resmen eşim 5200 aliyor ama yetmiyor yetse bile köşeye en fazla 250 300atiyoruz😔😔