Merve9812 memeyi çekiştirmesine üzülmeyin bebeklerin bildiği tek şey emmek, o yüzden böyle yapması normal. 2 saatten önce vermeyin ki iyice acıksın. Emziği verdiğinizde emerken ağlıyorsa evet acıkmıştır onun dışında istekli emmesinden korkmayın. Emzik vermek istemeyen bir anneydim sırf bu sebeple emziğe alıştırdım kızımı. 😅