baloglum2 A1se Kayseri mantım vardı buzlukta.Geçen haftadan kalmıştı.onu yaptım.Yanına da karnabahar,patates ve havuç fırınladım.🌸tatlı olarak krokanlı,fıstıklı pasta yaptım 🌸
hayal_perest A1se biz farklılıkları severiz. Dışarıdan geldiğimiz için benim canım tost istedi eşimin sarma o şekilde yani sonuçta karnımız doydu😉