elalina 5.ayda tadım baslicam. Her gün bir kaşık pekmez vermek istiyorum ne pekmezi veriyorsunuz ve nasıl veriyorsunuz ?
BirAlparslanAnnesi elalina pekmezden ziyade öz her zaman daha sağlıklı ve faydalı..eğer pekmezin hakikisini (içine şeker ve toprak katılmamışı) bulabilirsen tamam ama keçiboynuzu özü daha iyi..yanlız bebeğin şuan için küçük.
mucizelerin_annesi elalina Cnm çok fazla miktar yarım çay kaşığı yeterli ayrıca lütfen tadının ilk zamanlarinda bebeğine tatlı hicbirsey verme yoksa sürekli tatlı isteği artacak sebzeyi ret edecek bilginiz olsun ben bu hatayı yaptim çok zorlandım 🤦♀️🤦♀️
HonKiPonKiDoNiNo BirAlparslanAnnesi Yanlis yazmisim, duzeltemedim de sonrasinda 1 cay kasigi olcak 🙈 hatta uzum ozu veriyodum ben organik
HonKiPonKiDoNiNo BirAlparslanAnnesi Simdi 2 yasinda oldu sor ki yiyormu aslaaaaa 😤 1.5 yas sonrasi cileye dondu herseyy 🙈
BirAlparslanAnnesi HonKiPonKiDoNiNo hadi yaa 🙄🙄 ben hurma özü veriyorum o da çok sağlıklı onın tadı az daha iyi sanırım onu yiyo bizimkisi ama dutla üzüm pekmezinde titreye titreye bi oluyo😂😂😂
sademinannesi elalina benim pekmezi halam yapıyor o yüzden içeriği çok temiz o yüzden onu kullanıyorum 1 çay kaşığı kullan demişti doktorumuz o şekilde devam ediyorum
Fitifiti elalina Soğuk sıkım Keçi boynuzu özü verdim hep çocuklarıma pekmez yerine. Hem daha sağlıklı hem de doğal şeker içerdiği için.
Cennet_annesi elalina bence 5 ayda değil de 6 ayda verebilirsiniz ben meyvelerinin veya muhallebilerin içine koyuyorum , tek şekilde vermek hem çok susatir hem ağır gelir daha küçük çünkü ben bu şekilde verdim ve veriyorum