Melikeceylin Sezaryen sonrası dikiş bölgesi uzunca bi zaman yorulunca ağrı şişme yapabiliyor dikkat etmelisiniz bence hemen iş vs yapmayın iyi hissetsenizde. Ve şişlik için kontrole gidin çünkü sezaryende sadece üst deri dokusu dikilmiyor altlarda dikilen bi çok katman var dikişlerinizin açılıp açılmadığına bakılmalı yada kanama yapmış olabilir.