14 aylik oğlum var bu aya kadar anne sütü aldı ama son bir aydır bırakacak gibi o kadar az emiyor ki günde 2,3 kere oda 2 dk anca emiyor benim zorlamamla.Israr etmesem gelip emmez bile.Formul süt mü vermem gerek yoksa gerek yok sadece ek gida ile doyar mi diyorsunuz sürekli inek sütü de vermek istemiyorum kansızlık yaptığı için