4 gün sonra 3 aylık olacak bebeğim, iki gecedir sadece yatar pozisyonda ve emme esnasında öksürüyor herhangi bir balgam ya da hırıltı yok. Tükürükten mi yoksa üşüttü mü anlayamadım..
yüzüstü yattığında hafif hırıltı alıyorum ve burnundan sıvı sümük akıyor ara ara. Fizyolojik ile temizledim neler yapabilirim