Kızlar 12 günlük bebeğim var ilk başlarda sarılık geçirdi sütüm yetmedi ve mamayı az vermedim bilemedim. 1 gece küvözde kaldı şimdi daha iyi sütüm de biraz olsun arttı ancak halâ mamayla takviye veriyorum sizce kötü mü yapıyorum sütüm yetse hiç mama vermicem azaltıyorum mesela günde 4 kere falan 40 cc veriyorum onun dışında hep emziriyorum var mı benim gibi olan ?