Demir ilacı 1 yaşından önceki bebeklere tahlil yapılmaksının verilir. Sebebi 1 yaşına kadar bebeklerin demir depolarını dolu tutmaktır. 1 yaşından sonra tahlil yapılarak hareket edilir. Bu süreçte 1 yaşına kadar depolar dolu değilse sonradan tedavi etmek zordur. Bu yazdıkların bir çocuk doktorunun önerisi. O sebeple kafanıza göre hareket etmeyip doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim