Kızlar bebeğim 68 günlük öksürük ve balgam şikayetimiz vardı. Serum fizyolojik ile hava verme ve burun temizleme yapıyorduk dün öksürük artınca doktora götürdük kan tahlili temiz çıktı röntgeni de öyle çok hafif bi şey gözüküyor ciğerinde dedi. Ama ilerlememesi adına doktorumuz ventolin, cortair verdi hava ile vermek için. Ve clamer yazdı antibiyotik için dün akşamdan itibaren uygulamaya başladık. İşe de yarıyor gibi rahatladı çocuk ama akşamdan beridir iştahı azaldı emdi ama az az normaline göre sabaha kadar da hiç çiş yapmamış. Bu süreci yaşayan var mı acaba şu an hala az emiyor uyuyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim.