asiltonunmommysi Herkes geç çıkması daha iyi erken çıkması kötü diyor da altını dolduran yok neden yani?
Asliiibensu asiltonunmommysi benim dişlerm 10 aylık iken cıkmış şimdi hepsi çürük ve cocuklugumdan bu yana hep dişten çektim. Eşimin dilerim 4 aylıkken cıkmaya başlamış bir tane çürügü yok 😅 bence erken veya geç olmasıyla alakası yok
aylinbb benim kardeşimin dişleri çok erken çıktı o zaman da herkes kötü hemen çürür vs dedi 22 yaşında bir kere dişçiye gitti o da süt dişlerini çektirmek için düşmüyordu :)