Seldarel ben kavanoz maması şeklinde meyva püresi ve sebze çorbası haızrlamıştım 3 günlük ,otele gider gitmez buzdolabına koydum .çıkarınca ssıcak su içinde kavanozu bekletip yedirdim ama ben gittiğimde kış ayıydı şimdi yolda bozulma ihtimali olabilir ,sizde ısı yalıtımlı çantada buz aküleri ile yoculuk boyunca muhafaza ederseniz sorun olmaz sanırım.birde hazırlanması kolay meyvalar verirsiniz muz şeftali kayısı yoğurtla karıştıarak yedirirsiniz ,bazı otellerde bebek menüsü oluyor oradanda yedirebilirsiniz gece mammasıda suyla hazırlanan mamalardan yedirdim hipp yada bebelac normalde yedirmem ama otelde rahat olduğundan tercih ettim ,yanınıza mutlaka ateş ölçer ateş düşürücü almayı ihmal etmeyin aklıma gelenler bunlar ☺️iyi tatiller💕