Merhaba arkadaşlar herkese huzurlu pazarlar 🌸
Kızım 8,5 aylık sezaryen doğum yaptım 38+4 doğuma alındım..
Emeklemeyi bıraktım sürünme bile yok desteksiz oturamıyor karnının üstünde en fazla 5 dakika sonra ağlamaya başlıyor..
Herkes yere koy kendi uğraşsın dursun diyor ama malum kışın ortasındayız saatlerce yerde bırakmak istemiyorum ve ayrıca yere koysam bile sırt üstü öyle yatıp duruyor aktivite halısının üzerinde sadece elleriyle ayaklarıyla çırpınıyor 🤦🏼♀️
Artık gerçekten çok üzülüyorum ve kafama takar oldum ne yapmam lazım kızımın gelişmesi için ne olur yardım edin 😢
Bugün gördüm arkadaşımın kızı benimkinden 3 hafta küçük bi yerden tutunarak ayağa kalkmaya başlamış bide doktoru anne karnında çok kaldığı için böyle demiş arkadaşım normal doğum yaptı 41 küsür haftada
Bu doğru olabilir mi benim kızım sezaryen doğum olduğu için mi böyle 😢