1anneee Bebeğimin 15 kelimesi var baba anne teyze dede bu kavramları biliyor mesela kalabalık bir ortamda bunu babana ver derim gidip babasına verir ama buna rağmen başka kişilere de baba diyor bu canımı çok sıkıyor bunu yaşayan var mi
Ahimess07 1anneee takılmayın böyle şeylere zamanla kişilik kavramı oturur benim kızım da bana bazen aba diyor ama canı istediğinde anne diyor 😀 memlekete gitmiştik babama dede yerine baba dedi 🤪
Mommysharkdoodoodoodoo 1anneee genelde erkeklere baba diyor kadınlara teyze anne diyorsa cinsiyet olarak bağdaştırmış olabilir gayet normal. Baba dediği insanları gösterip bu x amca y dede z dayı gibi isimlerini söylerseniz babanın 1 tane olduğunu anlar
incitanesii 1anneee bi arkadaşımın bebeğide bütün kadınlara anne diyor 😄 direk erkek figürünü baba olarak görüyor olabilir korkmayın başka birine baba dediğinde bu baban değil amcan yada deden gibi düzeltebilirsiniz zamanla öğrenir
Lidya-t 17 aylıkken bana bile baba diyordu .Şimdi 20 aylık herkesi tanıyor artık anane ,dede ,anne ,baba kişileri bilerek söylüyor.Zamanla sizinki de öğrenir
1anneee Deletedmom8453 yani benimki baba kim annem kim dede teyze kim hepsini biliyor ama birine hitap ederken baba diyor ama mesela al bunu dedeye ver babaya ver dersem verir
Ogluscan Yeni öğreniyor . Takılmayın oğlum da anne kelimesini öğrenince herkese anne demişti ilk başta şaşırdım. Ama üzerine düşmedim. Babaanne ve anneanneye deyince müdahale etmedim. Ama diğer kişilere söyleyince anne değil amca dayı teyze dedim. Çok düşmedim üstüne ama zamanla geçti. Kelime öğrenmek hoşlarına gidiyor sürekli tekrar ediyorlar.
1anneee Mommysharkdoodoodoodoo kadınlara da baba diyor bazen cinsiyet ayrımı bence yok bu durum anormal mi bilmiyorum