aasyaamomm eşiniz ellerini kullanmadığı bir işte çalışıyor sanırım :) ben eşimin de elleri çok güzeldir ama ellerini kullanarak çalışıyor ve soğukta da çalışıyor. Doğal olarak nasibini alıyor çalışmanın. Siz de yazdıkları gibi eldiven kullanın ve neutrogena’nın kremlerinden alabilirsiniz. Hem iyi gelir hem de yağlı his bırakmaz gece gündüz kullanırsınız