Bpoyraz54 Park beşiği var ve orda uyumuyor 14 aylık eşimle ortamında uyuyor Beşige koyunca yarım saatte uyanıyor ve halen geceleri rahat 3-4 kere uyaniyor belki daha fazla uykusuzluk beni çok yipratti
Fsuragg Bpoyraz54 bizde de aynı durum var çözüm arıyoruz park yatagında yatmıyor ki uyuynca koyuyorum yarım saatte bı uyanıyor ama bızım yanımızda kalkmıyor bazen suya o kadar yanımızda kendı kendıne uyuyor ama besıgınde asla oturmuyor bıle
Littlebird Bpoyraz54 aynı benim kızım. Ama babası gitti yataktan çünkü korkuyor bebek varken uyuyamıyor kızımla yatıyoruz bayadır. Nasıl düzelecek bu durum hiç bilmiyorum
Pasannesi Bpoyraz54 bi tek benim oğlummu öyle dte düşünüyordum uzun zamandır bizdede öyle.park beşiğine koyunca dönerken uyanıypr sanırım.ama ortada yatırınca daha az uyanıyor.14 aylık.acaba güvendemi hizsediyor anlamış değilim
Bpoyraz54 Fsuragg keşke bizim yanımızda kalkmasa da hep yanımızda yatsa çok fazla uyanıyor anlamış değilim yani
Fsuragg Bpoyraz54 2 gündür bu şekilde bizimde 😌 ıkı gun oncesıne kadar beşikte oldugu kadar olmasada kalkıyodu cok birde böyle aglayarak kalkıyordu sanki uyurken etimi koparmısız 😂
Littlebird Bpoyraz54 ben bayılıyordum emzirirken ilk zamanlar. Şimdi alıştım heralde neredeyse 10 aydır yanımda yatıyor sıpa
Ahimess07 Bpoyraz54 çok sabırlı olman lazım yatağına yatır ağladığında basında bekle 2 dakika susunca devam bu döngü 3-4 gün sürer ve sonra alışır