Acil kızlar. 10 aylık bebeğim merdivenlerden 2 basamak yürüteçle birlikte düştü. Koştuğumda 2ci basamakdaydı yürüteçten çıkmıştı. 2 dakika ağladı durdu. Daha sonra gayet normaldi. Kayma,kusma şişlik falan olmadı. Yarım saat sonra uyku saatiydi emerek uyudu. Şimdi uyuyor. Ama çok korkuyorum birşey olmuş mudur