Ben değil ama benim arkadaşım bebeği 7-8 aylıkken hamile kaldı sürpriz oldu onlarada bende onunla aynı anda gebeydim beraber gidip geliyorduk hastaneye ama o çocuğunu hamileliğinin 8. Ayına kadar emzirdi. Doktor 7. Aya kadar emzirebilirsin diye söyledi ama o 8. Ayına kadar emzirdi hiçbir sıkıntı olmadı vitamin olarak sadece folik asit kullandı başlarda birde omega 3 kullandı doktorun verdiği başka hiçbir şey kullanmadı