ushnam 2 kere aşı oldum 3 ay önce covid oldum simdi tekrardan oldum. Olanınız varmi ikinci kere kovid süreciniz nasıldı kac gun sürdü
mercimeksmom ushnam çok geçmiş olsun🙏 ben geçen hafta 3. kez geçirdim, 3. ü en rahatı idi. 4 doz aşılıydım, aşınız olduğu için rahat geçer diye düşünüyorum, iyi beslenin c vitamini takviye alın.
cankuzularim ushnam biz1 yılda 4 kere olduk simdide domuz gribi olduk her varyantin geldi beni buldu evin içinde ben anlamıyorum bu isi
DenizSerap Muhtemelen omicron oldunuz antikorunuz düşüktü sanırım. Bol sıvı tüketin aşınız olduğu İçin daha rahat atlatırsınız umarım.
ushnam cankuzularim 4 kere mi Aman Allahm 🙄 ilkinde koku tat gitmisti 3 gun sonra geri geldi hafif geçirdim 2 ciyi ilk günüm cok agrili siddetli geçti ama 2 ci gunu düzeldim.