Slm canlar belki okumussunuzdur esim cuma öglen positif cikti. Bende de sadece bas agrisi belirtisi oldu bi kac saat siddetli agirdi, agri kesici icinde gecti. Daha da baska belirti olmadi belki de ben negatifim bilmiyorum 🤷♀️
asil sorum su; bebegim 4 aylik bugün sanki biraz cigerden öksürdü gibime geldi. Baska hic bir belirtisi yok ates kusma ishal huzursuzluk felan, gayet keyfi yerinde herzaman ki gibi.
öksürügünü takip edicem.
egerki cogalirsa öksürük ates felan. Ne yapmam lazim? Alip hastaneye götürebiliyormuyum yoksa eve mi geliyorlar? Eve gelenler detayli muayne icin hastaneye götürüyorlar mi ben veya esim yaninda gidebiliyormuyuz?
insallah en azindan ben gidebilirim cünkü daha kücük bebegim tek basina nasil birakabilirim ki 😩😓 bunu düsünerek cok üzülüyorum