Mryrnogz bence kesinlikle değerlendirin . Öğreniyorlar gerçekten. Benim Kızım da 24 aylık , şuan 70-80 kelimesi var en az. Üzerine çok düşsem daha çok bilecek aslında , ben sadece kızımla bazen konuşuyorum. Bazen istemediği şeyleri Yes no diye söylüyor. İşe uğurlarken babayı İngilizce konuşuyor . Mesela hangi sayıyı gösterirsek gösterelim direk İngilizce yada Türkçe söyleyebiliyor . 1-10 arası . Yani eşim ing. Bilse ikimiz diyalog kursak şuan daha iyi konuşabilirdi. Bence bu fırsatı değerlendirin 😊 hemen kapıyorlar çünkü . Bi kitapta tırtıl vardı sadece bir kez ingilizcesini söylemem yetiyor, sonra kendi incelerken aynısını söylüyor.