Kızlar 1 ay 14 günlük bebeğim var sürekli ağlıyor hep gaz sorunu yüzünden ağlardı şimdi ise gazını artık çıkartıyor ama gazdan başka sanki ağrıları var anlamış değilim sanki bir yeri ağrıyor da kıvranıp ses çıkartıp duruyor uyumuyorda hiçbir şey gerçekten anlamış değilim ağlarken bile tez sesiyle öyle bir ağlıyor ki anlatamam size böyle kendini kıpkırmızıdan mora dönüştüyor sizlerde böyle bir durumla karşılaştınız mı?