Gazı yok aldım karnı tok altı temiz şimdi duş aldırdım rahat etsin diye yine yok yine yok.Bu zamana kadar 2 kere böyle oldu bu üçüncü durup durup ağlıyor ama çığlık kıyamet.Bir yeri mi ağrıyor diye düşündüğüm için dün gece calpol verdim onu içti uyudu bugün yine aynı tekrar versem zararlı mı bilmiyorum gerçekten bende hiç iyi değilim huzursuzluğundan 2 ay 10 günlük 🥺