Kutay27 Hanimlar Gaziantepte polis lijmanlarinda oturan var mi acaba? Nasil ortamlar olumlu olumsuz yönlerini paylaşabilir misiniz?
Gokceyasinmiran Kutay27 polis lojmanını bilmem ben asker eşiyim lojmandayız ama gerçekten sıkıntılı zor yönlerinden bahsetmem gerekirse biz şartlı girdik biri gelince çıkma ihtimalimiz var -örn:eşinle karşı komşunun arkadaşı mesai arkadaşı eşiyle anlayamıyorsun sürekli bi atışma oluyor özellikle komşu sıkıntısı çekiyor insan -ev eski her giren amaaan nasıl olsa tayinciyim düşüncesiyle bir yeri onarmıyor milletin pisliğini onarmak veya temizlemek zorunda kalıyorsun ben avantajından çok dezavantajını gördüm o yüzden paylalşmak istedim avantaj olarak ise eşimin iş yerine yakın kira ücreti az
Kutay27 Gokceyasinmiran tskederim 👐 bize de lojman çıkınca gidip bakmistik gerçekten oturulmayacak kadar kötüydü nasil bu şekilde insanlar oturuyor diye hayiflanmistim açıkçası esim antepteki kiraların gereksiz artışından sonra lojman fikrinde ısrarcı olunca danışmak istedim
Gokceyasinmiran Kutay27 hımm anladım tercih sizin tabi de hesabınıza bakarsınız hangisi daha çok uyarsa öyle yaparsınız insallah hakkınızda hayırlısı olur 🤲