Taze-Anne28 Bebeğim olmadan önce de çok ilgimi çekiyordu. Set 9.ayla başlıyor ama bebeğimin kitaplara ilgisi çok yok. Sevdirmek için her yolu deniyorum. Yeni yeni hareketli kitaplarını sevmeye başladı. Bu seti de kesin alıp denicem ama 9.ay biraz erken mi
Woody Taze-Anne28 set iceriklerini inceledim. Firma batmis zaten ama çoğu sitede hala var sanirim Bence gereksizdi. Kitaplarla uzun sureli vakit gecirmesini beklemeyin zaten. Durun sizi bi konuya etiketleyeyim
kahvekokusuu Taze-Anne28 bence gereksiz bende almadım o setten ama hareketli kitaplar yada hayvanlari renkleri sayilari harfleri gösteren kitaplar aldim 15. Ayina kadar hic kitaplari eline bile almayan oğlum 15. Ayinda birden ilgisini çekmeye başladı şimdi 18 aylik cok seviyor ve renkleri sayıları alfabeyi ezberledi kitaplar sayesinde zorlamayin zamanla sevecektir
Bsradskran Taze-Anne28 9. Ayda başlıyor sizde yazmışsınız bence erken değil bende alacağım ilgisini şuan çekmese bile ilerleyen zamanda çekeceğini düşünüyorum ablam oğluna almıştı her ay farklı şeyler geliyordu çocuk baya oynuyordu oyalanıyordu
DenizSerap Gereksiz pahalı bir ürün ayrıca firma konkordato ilan etti mağdur olan insanlar var diye duymuştum.
Taze-Anne28 Bsradskran ben vazgeçtim gibi çünkü üstteki annemizin belirttiği gibi dikkat süreleri çok kısa. Belki yaşından sonra faydalı olur da bu ay için emin olamadım
mermik Taze-Anne28 firma battı 😊 biz yıllık abonelik almıştık. 1ayımızın parasını aldıkları halde seti gondermediler. Ben çalışıyorum surekli aktivite toparlamak zor olur diye aldık ama olmasa da olurmuş. Batmadan hemen önce abonelik yenilemek için aramislardi. İyi ki yenilememisim. Bu yaptıkları da can sıkıcıydı tabi. Aptal yerine koyup son dakika golü atacaklardı o an meşgul olup ertelemesem.
mermik nazlizci kendileri satış yapamıyorlar artık websitesi üzerinden ama trendyolda falan olabilir.
BBmom Taze-Anne28 https://ty.gl/r0922hmkr9 Bebim kızım bu cırtxırtlı kitaplar sayesinde alıştı. Tek tek de satılıyorlar. Duygularım ve merhaba çiftliğim var bizde. 🌸
Taze-Anne28 BBmom evet bende de mevcut ama o parçaları yemeye odaklanıyor elinden alıp yapıştıramıyoruz 😂
BBmom Taze-Anne28 bizimkü de yiyor canım ama ağzıma bakıyor dinliyor bi yandan. Sonda yere bırakıyorum gidip bakıyor biraz tamam işte🤣