Deletedmom_61 Kızlar bebeğim 3 aylık olacak ellerini hep göğsünün orda birleştirip dururr önceden yumruklarini birleştirirdi şimdi birleştiriyor ağzında ve göğsünün orda genel olarak
boncukannesi123 Deletedmom_61 yaanii ? Bebeklerin bir günü diğer günlerini tutmuyor ki yanlış ya da olmaması gereken birşey yapmıyor ki
Deletedmom_61 Linaekin hani ellerini kesfetmiyor uyerken gün içinde sürekli göğsünün orda birleştirip durur yanlara götürmez etmez sadece uykudan uyanınca genleşir o kadar normal mi ki ayakları cok hareketli ama elleri hep önünde durur
Deletedmom_61 boncukannesi123 çevremdeki bebeklerin elleri kolları çok hareketli benim kızımın doğduğundan beridir böyle duruyor bı sorunmu ki diye takıldım
boncukannesi123 Deletedmom_61 bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslamayın lütfen gözlemlemek güzel tabi ki ama birşey mi var acaba diye düşünmeyin
Linaekin Yok merak etmeyin bence her şey yolunda benim kızım da öyle yapıyordu su an 3 ay 25 günlük ellerine bakıyor sürekli bir şeyler verince tutuyor sonra geri bırakıyor
SenaNil Çok normal, bizimkiler de hep ortada birleştirip ağzına götürüyor hatta ben elleri yukarı kaldırınca başlıyorum ooo mastika mastikaaaa oooo diye