Merhaba güzel annelerim kızım 3 gündür hasta. Ateş, ishal, burun akıntısı ve tıkanıklık, öksürük ile hırıltı da var. Acile götürdük çocuk doktoru yoktu normal acilden bi doktor ilgilendi üst solunum yolu hastalığı dedi ve birkaç ilaç yazdı. Kızım hala aynı sanki ciğerden öksürüyor. Hırıltı da o şekilde. Kafama takılan şu, birkaç tanıdığımın çocuğu domuz gribiymiş belirtiler aynı. Yarın kendi doktorumuza çıkaracağım ama aklım sürekli domuz gribi mi diye sorgulayıp duruyor. Sizin de bebekleriniz eğer bu hastalığı geçirdiyse belirtiler nelerdi.? Ve şunu da merak ediyorum yoksa ben mi yanlış düşünüyorum normal bir zamanda değiliz sizce test felan yapmaları gerekmiyor muydu ? 🙄😒